poniedziałek, 6 lipca 2015

Kolejny rozdział

Cześć .
Pewnie jak większość z was od września do nowej szkoły .
6 lat podstawówki i 3 lata gimnazjum  minęły całkiem dobrze ,były wzloty i upadki ale nie warto się tym przejmować .Mam pewne obawy przed pójściem do technikum co prawda jestem osobą otwartą i bardzo pozytywną ,ale boję się że nie złapię kontaktu z moją przyszłą klasą . Muszę się starać myśleć pozytywnie a wszystko się jakoś ułoży :)
Jestem też osobą bardzo szczerą co nie pasuję niektórym typom ludzi (Zwłaszcza tym fałszywym)
,,Głupi się obraża ,natomiast mądry to przemyśli "

Moje porady na złapanie kontaktu :)

1.Uśmiechaj się -uśmiech mówi więcej niż słowa .
2.Pierwsze wrażenie jest najważniejsze -jeśli będziesz już z kimś rozmawiać powiedz jej/jemu o twojej pasji (kto wie może to będzie wasza wspólna pasja :)
3. BĄDŹ SOBĄ !! - To najważniejsze 

To tyle na dziś a wy macie jakieś swoje sposoby ? Piszcie w komentarzach :)

Na koniec łapcie parę zdjęć






 Bluzka :  Croop
Spodenki :H&M
Buty : Smith's
  

11 komentarzy:

  1. Zawsze najlepiej jest być sobą :)

    http://www.daria-mikolajewska.blogspot.com/2015/07/mimo-zgieku.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Człowieka poznajemy po uśmiechu! :)
    http://ominion102.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapewniam Cię, że bez problemu znajdziesz osoby, z którymi się zakolegujesz, ja już to i inne zapoznania przeszłam (jestem studentką) i za każdym razem znajdowałam świry podobne do mnie ;)

    http://kosmetyczka-usmiechu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie!:D
    Uśmiech to podstawa!:)
    Świetny post ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również trochę stresowałam się przed pójściem do liceum, ale to było niepotrzebne. :)
    Powodzenia w nowej szkole!
    Pozdrawiam!
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką samą koszulkę i mega sie nosi :D dużo uśmiechu życzę :* Zostałaś nominowana do LBA ! :) http://nie-przegap-niczego.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award.html zostaw ślad po sobie u mnie żebym wiedziała że przyjmujesz wyzwanie :* ! pozdrawiam cieplutko :) ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Bycie sobą to podstawa! Ja rok temu też trochę bałam się iść do nowej szkoły, do nowej klasy ale byłam głupia trochę bojąc się, nie było to potrzebne!:) Ładna koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam taką samą bluzkę :)
    PS cudowny szablon
    A co powiesz na wspólną obserwacje? Jak coś to daj znać u mnie
    zapraszam do siebie ✿♡KLIK♡✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Lecę do Croppa kupić bluzkę! :D

    Obserwuję :3


    Zapraszam do mnie http://chcialamtylkoszczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń